آموزش بازیابی اطلاعات

آموزش بازیابی اطلاعات ازانواع حافظه

آموزش بازیابی اطلاعات ازانواع حافظه,حافظه:لغتی که یادآور نگهداری است و حفظ کردن.

اما اولین حافظه را در خلقتی که ما می شناسیم خداوند عزیز بوجود آورده و دومین بوجود آورنده حافظه در هستی انسان است.همین انسان که ما میبینیم و میشناسیم.

در ابتدا انسان برای نگهداشتن و بیاد آوردن مسائل و مطالبش سعی کرد آنها را بنویسد و آنها را نوشت و خط بوجود آمدابتدا خطوطی با شمایل یا همان خط تصویری که نوعی از آن به هیروگلیف معروف شد.

اما همین انسان با بوجود آوردن کامپیوتر,شروع به ساخت حافظه های مصنوعی کرد و این حافظه های مصنوعی در ابتدا بسیار کوچک و کم حجم بودند اما اندک اندک توان نگهداری در این حافظه ها بالا رفت و آرام آرام میرفت تا جایگاه قلم و دفتر را در تمامی امور بگیرد چنانکه مزیت های بسیاری نیز داشتند از جمله اینکه دارای توانایی بازیابی اطلاعات با سرعتی به شدت بالا و شگفت انگیز بودند و این از بزرگترین مزیات این حافظه ها محسوب میشود و اما دیگر برتری که میتوان نام برد که این حافظه های جانبی نسبت به کاغذ و دفتر داشتند این بود که در این حافظه ها اطلاعاتی بسیار زیاد که شاید اگر میخواست بصورت کتاب و نوشته باشد کتابخانه ای میشد حالا دیگر در اندازه های یک کتاب جا شده بود و این خود بسیار مهم بود و مسلماً بازیابی از انواع حافظه ها و هم اکنون آموزش بازیابی اطلاعات ازانواع حافظه و آموزش بازیابی اطلاعات از انواع حافظه مورد توجه قرار گرفته است.آموزش ریکاوری اطلاعات جزء دوره های بسیار پر درآمد در دوره های آموزشی مجتمع فنی ملی پایتخت میباشد.

در  دوره آموزش بازیابی اطلاعات ازانواع حافظه کارآموزان محترم ابتدا با انواع حافظه آشنا شده و سپس آموزش خواهند دید که چگونه میتوان با شیوه های مختلف بازیابی اطلاعات از انواع هارد را انجام داد.

برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد دوره آموزش بازیابی اطلاعات ازانواع حافظه در ملی پایتخت میتوانید با بخش آموزش این مجتمع با شماره تماسهای زیر تماس حاصل فرمایید:

تلفن های تماس با واحد آموزش :

آموزشگاه ملی پایتخت

۰۲۱۶۶۹۰۴۲۰۲ ۰۲۱۶۶۵۶۸۲۸۴

تماس با ملی پایتخت

۰۹۱۹۱۰۸۰۲۸۷

همچنین با استفاده از فرم ثبت نام در دوره ها می توانید همین حالا ثبت نام را انجام دهید!

    نام و نام خانوادگی شما (الزامی)

    شماره تماس(موبایل) (الزامی)

    نیازبه خوابگاه

    تحصیلات

    دوره آموزشی مورد نظر خود را انتخاب کنید

    آدرس مراجعه حضوری : تهران-میدان انقلاب-جمالزاده شمالی-خ فرصت شیرازی-نرسیده به والعصر-کوچه صالحی-نبش درفش-پلاک۱